1980-as évek: Az Eukanuba új termékkategóriákat vezetett be a piacon. A vállalat széles termékválasztékot kínál, beleértve a különféle méretű és életkorú kutyák és macskák számára készült tápokat. Az Eukanuba kifejlesztett olyan termékeket is, amelyek különleges táplálkozási igényekkel rendelkező háziállatoknak számára készültek.
2001: Az Eukanuba csatlakozik a Procter & Gamble (P&G) csoportjához. A márka hatalmas lehetőségeket kapott azáltal, hogy része lett a P&G csoportnak. Ez segített a márka további fejlődésében és terjeszkedésében.
2014: Az Eukanuba megújítja a termékeinek összetételét. Az Eukanuba aktívan foglalkozik a kutyák és macskák táplálkozási igényeinek folyamatos kutatásával és fejlesztésével. 2014-ben jelentős változásokat vezettek be a termékek összetételében, hogy még magasabb minőségű táplálékot biztosítsanak a háziállatoknak.
2020: Az Eukanuba további hangsúlyt helyez a fenntarthatóságra és a társadalmi felelősségvállalásra. A cég kötelezettséget vállal a környezetvédelemre és az állatjólétre is. Eukanuba különböző programokkal támogatja az állatmenhelyeket és segít az állatok megfelelő gondozásában.