Ki fogja kiszállítani a rendelésemet?

Ki fogja kiszállítani a rendelésemet?

Házhozszállítás futárszolgálattal (GLS / DPD / MPL)

GLS – A megrendeléseket a GLS General Logistics Systems Hungary Csomag-Logisztikai Kft. futárszolgálat szállítja házhoz, jellemzően hétköznapon 8–17 óra között. Kérjük, olyan szállítási címet adj meg, ahol a csomag 8–17 óra között sikeresen kézbesíthető. Telefonos elérhetőséghez szintén olyan telefonszám megadását javasoljuk, ahol napközben elérhető vagy.

DPD – Lehetőséged van a DPD Hungária Kft. futárszolgálattal is házhoz kérni csomagodat. A DPD szintén hétköznapokon, jellemzően 8–17 óra között szállít. A pontos kézbesítés érdekében itt is olyan címet és telefonszámot adj meg, ahol napközben elérhető vagy, és át tudod venni a csomagot.

A csomag érkezéséről és a szállítás részleteiről a szállítás előtt minden esetben tájékoztatjuk Vásárlóinkat!

A futárcégek alkalmazottai alapesetben a csomagokat a bejáratig szállítják. Ez családi házak esetén a kertkaput, társasházak esetén a lakás ajtaját jelenti. Természetesen meg lehet kérni a futárt adott esetben, hogy segítsen például telken belül beszállítani (garázsba, tárolóba stb.), de ez hivatalosan nem tartozik a munkakörükbe, ezért ezt kérjük egyénileg intézzétek a futárral.

Ha a futár nem talál senkit a megadott címen, értesítést hagy. Az ott megadott telefonszámon érdeklődhetsz egy diszpécsertől a csomagod felől. A futár a rákövetkező napon újra megkísérli a kiszállítást. Ha másodszorra is sikertelen a kiszállítás, akkor az árut a futárszolgálat visszahozza telephelyünkre, és a megrendelést töröljük.

A rendelés során a "Megjegyzés a futárnak" rovatba írhatsz minden olyan információt, ami a szállításnál fontos lehet. Például, ha valaki más veszi át a csomagot, mindenképpen add meg az illető személy nevét és elérhetőségét. Nehezen megtalálható cím esetén érdemes pontosan megadni az emelet- és ajtószámot, illetve rövid útbaigazítást, amely alapján a futár könnyebben odatalál. A kapucsengő számának megadásával is sokat segíthetsz!

GLS futárszolgálat esetén, amennyiben kérsz SMS értesítést (megrendelési folyamat utolsó lépése), akkor a futárszolgálat a szállítás napján, reggel küld egy SMS-t, amelyben benne lesz egy 3 órás időintervallum, hogy várhatóan mikor fog a futár megérkezni.

DPD esetén szintén kérhető SMS vagy e-mail értesítés, amelyben megadják a kézbesítés napját és várható időintervallumát. A DPD küldemények útját online nyomon követheted, és szükség esetén módosíthatod a kiszállítás időpontját vagy címét.

MPL esetén tájékoztatunk a kézbesítés napjáról, amint átadásra került csomagod az MPL-nek, és a kézbesítés napján egy újabb értesítést küldünk, amint megkezdődik a kiszállítás. Az MPL futárszolgálat által kézbesített csomagok után ügyfélszolgálatunknál érdeklődhetsz az elérhetőségek egyikén.

A feladott csomag csomagszámát mind e-mailben, mind az értesítő SMS-ben megkapod, ezen a számon hivatkozhatsz a csomagodra, ha problémád akad.

Kapcsolódó

Itt találsz minket

Értesítések
Loading...
Loading...
Kosár
empty cart symbol

A kosarad jelenleg üres!

Nézz körül a termékek között

Vásárlás megkezdése
Profil
Loading...